Project information
Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
- Project Identification
- FRVS/1467/2006
- Project Period
- 1/2006 - 12/2006
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- University Development Fund
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Arts
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
V námi navrhovaném projektu se chceme zaměřit na to, jakou roli hraje představivost v procesu učení žáků na 1. stupni základní školy, v jakých předmětech a za jakých podmínek je představivost nejvíce uplatňována a jak může využívání představivosti žákům usnadnit jejich cestu k poznání nových skutečností.
Publications
Total number of publications: 3
2006
-
Development of the Preconception of the Primary School Pupils: Experience with the Research up to Now
Education-Line database, year: 2006
-
Konstruktivismus v inovativních vzdělávacích programech v české škole
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U11., year: 2006
-
Rozvoj prekonceptů u žáků 1. stupně: dosavadní zkušenosti s výzkumem
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 14. konference ČAPV (CD-ROM)., year: 2006