Informace o projektu
Navazující výzkum implementace inovovaného pedagogicko-psychologického modulu v pregraduální přípravě studentů PdF ve druhém roce
(PEDPSYII)
- Kód projektu
- MUNI/A/1192/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D.
- Mgr. Markéta Francová
- Mgr. Soňa Havlíková
- doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Mgr. Monika Janáková
- Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
- doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Mgr. Veronika Mavrogiannopoulou Lapšanská
- Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Mgr. Hana Schulzová
- Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Projekt navazuje na evaluaci prvního roku inovovaného pedagogicko-psychologickém modulu na PdF MU, která proběhla v rámci specifického výzkumu 2016/2017 a jejíž výsledky nás vedly již k rozvoji metodologických dovedností zapojených studentů a zavedení některých opatření s cílem zkvalitnit výuku v předmětech pedagogicko-psychologického modulu.
Cílem návazného evaluačního projektu je komplexně analyzovat kvalitu pregraduální přípravy učitelů v inovovaném pedagogicko-psychologickém modulu na PdF MU ve druhém roce jeho platnosti a na základě získaných dat tento program kontinuálně zkvalitňovat směrem k definovanému profilu absolventa. Jde o procesní a formativní evaluaci, jejímž cílem je postupně zhodnotit, jak je program postupně implementován. Projekt skrze zapojení studentů vede k rozvoji jejich metodologických dovedností, vhledu do studovaného oboru a podporuje je v publikačních výstupech a vystoupeních na konferencích.
Publikace
Počet publikací: 2
2018
-
Formativní evaluace pedagogicko-psychologické složky profesní přípravy
Otázky evaluace výuky na vysokých školách, vydání: Vyd. první, 2018, rok: 2018, počet stran: 14 s.
-
Pedagogicko-psychologický modul: formativní evaluace složky profesní přípravy učitele
Rok: 2018, druh: Vyžádané přednášky