Informace o projektu
Podoby profesní spolupráce ve škole III - Podmínky spolupráce učitelů a pomáhajících profesí
(Interprofese III)
- Kód projektu
- MUNI/A/1462/2022
- Období řešení
- 1/2023 - 12/2023
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Mgr. David Ambrůz
- Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D.
- Mgr. Jan Egerle
- Mgr. Lucie Grebíková
- doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Alžběta Jurasová
- PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- Mgr. Lucie Loosová
- Mgr. et Mgr. Pavla Toulová, MBA
- Mgr. Teresa Vicianová
Projekt specifického výzkumu rozvíjí již realizovaný projekt obdobného názvu za předcházející období. Jeho cílem je na konkrétních příkladech (případových studiích) analyzovat posilující faktory ovlivňující podobu spolupráce pomáhajících profesí a učitelů. Důraz bude kladen zejména na podmínky této spolupráce.
Publikace
Počet publikací: 6
2024
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Rok: 2024, druh: Konferenční abstrakty
2023
-
Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
-
Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
-
Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga
Rok: 2023
-
Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích