Informace o projektu
Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: metodologická víkendová škola a konference pro doktorandy 2024
- Kód projektu
- MUNI/B/1358/2023
- Období řešení
- 1/2024 - 12/2024
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - studentské vědecké konference
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
- Mgr. Barbora Al Ajeilat Kousalová, Ph.D.
- Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Mgr. Jan Egerle
- Mgr. Tomáš Horčička
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Alžběta Jurasová
- Ntite Orji Kalu
- Mgr. David Košatka
- Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Mgr. Teresa Vicianová
- Mgr. Žaneta Voldánová
Cílem projektu je posílit metodologickou stránku odborných aktivit doktorských studentů na Pedagogické fakultě prostřednictvím jejich aktivního zapojení do víkendové metodologické školy věnované vybraným aspektům metodologie výzkumu vzdělávání a související celofakultní doktorandské konference. Důraz bude kladen na tradiční i inovativní přístupy, strategie, metody a techniky, které se uplatňují v interdisciplinárním výzkumu vzdělávání. Tyto přístupy budou doktorandům napříč doktorskými studijními programy fakulty prezentovány na workshopech vedených zkušenými výzkumníky. Workshopy proběhnou v rámci dvoudenní akce (víkendová metodologická škola). V závěrečné fázi projektu (listopad 2024) budou následně sami doktorandi prezentovat na celofakultní doktorandské konferenci své aplikace výzkumných přístupů zkušenějším kolegům, od nichž získají adresnou zpětnou vazbu.
Publikace
Počet publikací: 2
2023
-
Jak žáci objevují význam nových slov ve výuce němčiny?
Rok: 2023, druh: Konferenční abstrakty
-
Wie erschließen tschechische Schüler_innen Bedeutungen von neuen Wörtern im Deutschunterricht? Vokabellernstrategien in Partnerarbeit
Rok: 2023, druh: Konferenční abstrakty