![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Jak žáci objevují význam nových slov ve výuce němčiny?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Slovní zásoba představuje základní stavební jednotku každého jazyka, bez níž se smysluplná komunikace neobejde (McCarthy, 1990). Její osvojování však představuje jednu z největších obtíží při učení se (cizímu) jazyku. Tento proces však může být značně usnadněn tím, že učící se jedinec používá vhodné strate- gie učení se slovní zásobě. Tímto se zabývám i ve svém výzkumu, ve kterém je prostřednictvím video studie zkoumáno používání strategií v rámci koopera- tivní práce ve dvojicích. V příspěvku jsou představena teoretická východiska, metodologie a vybrané výsledky výzkumu. |
Související projekty: |