Informace o publikaci

Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav

Logo poskytovatele
Autoři

ZERZOVÁ Jana

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference CLIL do škol. Sborník konference
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova CLIL; didactic tools; modes of classroom organization; multiple intelligences; phases of instruction
Přiložené soubory
Popis Článek představuje přehled vybraných typů aktivit, výukových postupů, organizačních forem výuky, fází výuky a výukových materiálů a didaktických prostředků použitých v přípravách učitelů ve výzkumném projektu EU OPVK Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií a na základě výsledků tohoto výzkumu přináší zhodnocení toho, zda byla v přípravách učitelů reflektována doporučení odborníků pro zavádění CLILu do výuky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info