![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
MEDIALIZOVANÝ KONFLIKT II. SPECIFIKA MEDIÁLNĚ VÝCHOVNÉ REFLEXE 2. SV. VÁLKY VE VÝUCE ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Sborník prací PdF MU, řada společenských věd č. 26/2012/1 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Dějiny |
Klíčová slova | period of second world war; media-aided education; methodology of history; historian film; teaching history; |
Přiložené soubory | |
Popis | Předložený text představuje analytický úvod do mnohovrstevnatého tématu. Úvodní charakteristiku je nutno přisoudit i nereprezentativnímu vzorku uváděných příkladů. Zůstává však skutečností, že bohatost filmové produkce reflektující 2. světovou válku dnes představuje optikou oborové didaktiky dějepisu a mediální výchovy zdaleka nevyužitý potenciál. Nejedná se přitom pouze o pro pedagoga efektní téma - prostředek účinné motivace, ale v konečném důsledku inspiruje rovněž k promýšlení jak kulturně historických, didaktických konceptů, tak i metodické podpory. |