Informace o publikaci

Specifika přístupu k dětem s narušenou komunikační schopností

Autoři

BYTEŠNÍKOVÁ Ilona

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola pojednává o problematice deficitů v oblasti komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Jsou zde vymezeny nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti, které se vyskytují u dětí v předškolním věku a doporučené přístupy k dětem s jednotlivými typy narušené komunikační schopnosti ze stran pedagogů v mateřských školách, speciálních pedagogů a rodičů. Pro ucelenost dané problematiky jsou u některých druhů narušené komunikační schopnosti prezentovány konkrétní příklady z praxe. V závěru je uvedena analýza komunikačních schopností dětí u zápisu do první třídy základní školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info