![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Příprava budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: vede cesta od praxe k teorii?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola se věnuje přípravě budoucích učitelů anglického jazyka v oblasti práce s žáky se speciálními potřebami učení, přičemž je uplatněn přístup směřující od praxe k teorii. Kontext realizované výzkumné sondy tvoří pedagogická praxe, v jejímž rámci studenti ve spolupráci s mentorem mapují oblast hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v konkrétní škole. Cílem kapitoly je jednak odhalit, zda a do jaké míry tento přístup od praxe k teorii podporuje rozvoj profesní kompetence studentů, především rozvoj jejich znalostní základny v dané oblasti, dále pak navázat na realizovanou případovou studii (2011), tj. prohloubit vhled do reality škol v oblasti hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Související projekty: |