Informace o publikaci

Results from the two projects in part “Language and communication” mapping the teaching of Russian as foreign language to pupils with specific learning difficulties in the Czech Republic.

Název česky Výsledky z dvou projektů z oblasti "Jazyk a komunikace" k výuce ruštiny jako cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení v České republice
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference New directions in teaching foreign languages
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teaching; research; Russian language; specific learning difficulties; dysgraphia; integration; pupil; teacher
Přiložené soubory
Popis Tento článek prezentuje výsledky výzkumu dvou projektu v oblasti jazykového vzdělávání a komunikace. První výzkum se zaměřuje na zmapování současné situace ve výuce ruského jazyka a analýzu pohledu učitelů na integraci žáků se specifickými poruchami učení na hodinách ruštiny v regionu jižní Moravy na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Druhý výzkum se věnuje podmínkám výuky ruštiny u žáků s dysgrafií.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info