
Results from the two projects in part “Language and communication” mapping the teaching of Russian as foreign language to pupils with specific learning difficulties in the Czech Republic.
Název česky | Výsledky z dvou projektů z oblasti "Jazyk a komunikace" k výuce ruštiny jako cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení v České republice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | New directions in teaching foreign languages |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | teaching; research; Russian language; specific learning difficulties; dysgraphia; integration; pupil; teacher |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek prezentuje výsledky výzkumu dvou projektu v oblasti jazykového vzdělávání a komunikace. První výzkum se zaměřuje na zmapování současné situace ve výuce ruského jazyka a analýzu pohledu učitelů na integraci žáků se specifickými poruchami učení na hodinách ruštiny v regionu jižní Moravy na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Druhý výzkum se věnuje podmínkám výuky ruštiny u žáků s dysgrafií. |
Související projekty: |