Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Results from the two projects in part “Language and communication” mapping the teaching of Russian as foreign language to pupils with specific learning difficulties in the Czech Republic.
Název česky | Výsledky z dvou projektů z oblasti "Jazyk a komunikace" k výuce ruštiny jako cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení v České republice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | New directions in teaching foreign languages |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | teaching; research; Russian language; specific learning difficulties; dysgraphia; integration; pupil; teacher |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek prezentuje výsledky výzkumu dvou projektu v oblasti jazykového vzdělávání a komunikace. První výzkum se zaměřuje na zmapování současné situace ve výuce ruského jazyka a analýzu pohledu učitelů na integraci žáků se specifickými poruchami učení na hodinách ruštiny v regionu jižní Moravy na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Druhý výzkum se věnuje podmínkám výuky ruštiny u žáků s dysgrafií. |
Související projekty: |