Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Tištěné versus elektronické studijní materiály ve výuce názvosloví anorganické chemie na PedF MU
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings, Social Science & Humanities |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | questionnaire; statistics; printed textbook; e-learning; comparison |
Přiložené soubory | |
Popis | Práce sleduje dvěma odlišnými způsoby frekvenci využívání dvou studijních materiálů pro studenty PedF MU předmětu Repetitorium názvosloví anorganické chemie, a to jejich tištěnou verzi i jejich elektronickou verzi. Studenti se k frekvenci využívání jednotlivých studijních materiálů vyjádřili jednak pomocí dotazníku, jednak (v případě elektronických studijních materiálů) byla frekvence využívání sledována též elektronicky. Bylo zjištěno, že pokud studenti věděli, že jejich přístupy ke studijním materiálům jsou počítačem sledovány, shodly se výsledky elektronické statistiky přístupů s odpověďmi studentů na dotazník. Když však studenti o elektronickém sledování přístupů ke studijním materiálům nevěděli, uváděli v dotaznících mnohem častější využívání, než odpovídalo skutečnosti. |