Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Název česky | Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Journal of Educational and Instructional Studies in The World |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/02_a_eva_trnova__josef_trna__jana_skrabankova.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | educational method; giftedness; teacher professional development; science education |
Popis | Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. |
Související projekty: |