
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kapitola zkoumá problematiku sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci, u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení, a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení ve výuce ruského jazyka. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného projektu doktorského studia a výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
Související projekty: |