Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů. |
Související projekty: |