Informace o publikaci

Připravenost učitelů základních škol a jejich postoje k edukaci žáků s epilepsií v podmínkách inkluze

Autoři

FIALOVÁ Ilona

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V kapitole je prezentována problematika spojená s edukací žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Současně je analyzovaná znalostní sféra pedagogů v oblasti výchovy a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním a jejich postoje k inkluzi. Výzkumný projekt byl zaměřen na zjištění interdisciplinární angažovanosti pedagogů, jako důležitého předpokladu pro inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním v běžném edukačním procesu. V kapitole jsou také uvedena teoretická východiska a analyzovány vybrané výsledky výzkumného šetření včetně uvedení závěrů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info