![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Porozumění expertnosti učitele je komplexní problém, který v současném kontextu měnících se požadavků na vzdělávání a zvyšujícího se důrazu na kvalitu ve vzdělávání nabývá na důležitosti. Příspěvek si klade za cíl představit model expertnosti učitele jako jeden z hlavních výsledků výzkumu, který byl realizován v konkrétní oborové perspektivě, na pozadí cizojazyčné výuky. Návrh modelu expertnosti vznikl na základě synergického efektu z výsledků několika dílčích výzkumných procedur, konkrétně kvantitativních i kvalitativních analýz dat získaných prostřednictvím pozorování, hloubkových rozhovorů a stimulovaného vybavování. Příspěvek bude dále doplněn a konkretizován v navazující prezentaci profilů učitelů expertů (Najvar, Janíková, Tůma). |
Související projekty: |