Informace o publikaci

Veřejné služby z pohledu uživatele

Autoři

NUNVÁŘOVÁ Svatava

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků.
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/48596005/058_2014.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-58
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Public service; public service quality; Mystery shopping; local government
Popis Článek prezentuje aspekty poskytování veřejných služeb a jejich kvality. Podrobněji se věnuje Mystery shoppingu jako jedné z metod zvyšování kvality veřejných služeb. Identifikovány jsou kategorie, které mají vliv na vnímání kvality poskytované veřejné služby zákazníkem u využívání služeb městského úřadu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info