![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Role učitele v inkluzivním vyučování
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V kapitole je analyzovaná změna role učitele v podmínkách inkluzivního vzdělávání. Změna struktury přináší učiteli možnost věnovat se žákům diferencovaně v učebních skupinách i individuálně. Pozornost je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v heterogenní skupině s využitím alternativních metod. Jako příklad je uvedeno kooperativní učení a projektové vyučování. V závěru jsou analyzovány dva výzkumné projekty. K realizaci byly vybrány dvě školy, jedna málotřídní a jedna základní škola praktická se zaměřením na žáky mladšího školního věku. |
Související projekty: |