Informace o publikaci

Specifika ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

Autoři

KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je rozpracována problematika výchovy a vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Jsou objasněny základní pojmy z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti. V odborném textu jsou představena narušení, se kterými se nejčastěji setkáváme u žáků školního věku, určitá specifika vzdělávání žáků a doporučení, která je možné využít pedagogy běžných škol při vzdělávání žáků s tímto zdravotním postižením. V empirické části je umístěna případová studie žáka s narušenou komunikační schopností, který je integrovaný do běžné základní školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info