![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Paideia |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://paideia.pedf.cuni.cz/download/cerny_inteligence.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | artificial intelligence; constructivism; education; ethics; Turing machine |
Popis | Článek se zabývá umělou inteligenci a jeho definici vůbec v kontextu aplikace ve vzdělávání. Představuje základní schematické postupy založené na symbolickém funkcionalismu, konektivismu nebo robotického funkcionalismu. Poskytuje širší syntézu v rámci základních otázek týkajících se filosofie výchovy. |