![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Sympozium je věnováno metodologii a výsledkům výzkumného šetření v designu participativního akčního výzkumu zaměřeného na výukovou komunikaci ve školní třídě na druhém stupni ZŠ. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelů, kteří nedisponovali rozsáhlejšími znalostmi teorie výukové komunikace, ale byli otevření vůči změně vyučování směrem k dialogickému vyučování. Použité metody: videostudie, reflektivní rozhovory a focus group. Z analýzy dat vyplynulo, že učitelé reálně proměnili své komunikační postupy. |
Související projekty: |