Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629 |
Doi | http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | program evaluation; Real World Learning; observation; environmental education |
Popis | Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora. |