Informace o publikaci

Jak studenti učitelství pracují s mocí ve školní třídě?

Logo poskytovatele
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina LUKAS Josef

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek pojednává o podobách moci ve školních třídách studentů učitelství. V rámci projektu GAČR GA13-24456S analyzujeme výuku 8 studentů učitelství v průběhu jejich dlouhodobé praxe (6 vyučovacích hodin u každého studenta). Naším cílem je popsat, jak je moc ve třídách studentů učitelství vyjednávána, udržována a vnímána. Zaměřujeme se přitom na donucovací, odměňovací, legitimní, referenční a expertní moc vycházející z teorie Frenche a Ravena (1959).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info