Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Zkoumání strategií řízení třídy studentů učitelství na výukových praxích
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek představuje předběžné výsledky smíšeného výzkumu strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy. Vycházíme z předpokladu, že uřídit třídu je pro studenty učitelství na praxi často obtížné, takže zkoumání v této oblasti může pomoci vzdělavatelům budoucích učitelů (především při úpravě obsahu předmětů pedagogicko-psychologického základu). V příspěvku budou také diskutovány výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik studentů učitelství (i učitelů), která má vliv na řízení třídy. |
Související projekty: |