Informace o publikaci

Zkoumání strategií řízení třídy studentů učitelství na výukových praxích

Logo poskytovatele
Autoři

MAREŠ Jan LUKAS Josef

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek představuje předběžné výsledky smíšeného výzkumu strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy. Vycházíme z předpokladu, že uřídit třídu je pro studenty učitelství na praxi často obtížné, takže zkoumání v této oblasti může pomoci vzdělavatelům budoucích učitelů (především při úpravě obsahu předmětů pedagogicko-psychologického základu). V příspěvku budou také diskutovány výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik studentů učitelství (i učitelů), která má vliv na řízení třídy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info