Informace o publikaci

Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

Autoři

MAZÁČOVÁ Pavlína

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Knihovny současnosti 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusion; pedagogy; didactics; information literacy; Teaching Librarian; Information education; Special educational needs; elementary and secondary Schools
Popis Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek prezentuje v teoretickém i aplikačním kontextu specifika informační vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu vzdělávacích potřeb učících knihovníků a rovněž ukazuje didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info