![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Videoclubs as a Form of Professional Development: The Research-based Benefits and the Experience-based Pitfalls
Název česky | Videokluby jako forma profesního rozvoje: výhody přístupu založeném na výzkumu a úskalí založená na zkušenostech |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V České republice je značná pozornost věnována navrhování kurzů dalšího vzdělávání učitelů ve všech předmětech a úrovních. Vzdělávání učitelů angličtiny jako cizího jazyka (EFL) stojí v popředí tohoto úsilí. Kontinuálnímu profesnímu rozvoji (CPD) se však tolik pozornosti nevěnovalo. V rámci našeho přístupu se zaměřujeme na CPD pro učitele angličtiny jako cizího jazyka. Inspirováni jinými programy jsme připravili a realizovali podobný kurz-Videoklub. V kapitole jsou představen příběh Videoklubů pro učitele EFL a zkušenosti, které jsme získali jejich implementací a hodnocením. V kapitole představíme náš přístup se zaměřením na jeho teoretické zakotvení, výhody a úskalí, se kterými jsme se setkali. Abychom získali lepší vhled, ilustrujeme náš přístup příklady z výzkumu, který jsme realizovali v souvislosti s Videokluby. Věříme, že tento text bude přínosný pro vzdělavatele učitelů, kteří organizují či plánují podobné kurzy CPD. |
Související projekty: |