![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Skloňování vybraných forem domácího vzdělávání v Česku (aneb kdo v Česku potřebuje domácí vzdělávání)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2020 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola se zabývá stručnou genezí domácího vzdělávání v ČR a následně klíčovými principy moderní pedagogiky - rovností, svobodou a uniformitou - a to z perspektivy sociální antropologie, etiky a filozofie. Následuje krátké zamyšlení nad pěti základními pilíři funkčního domácího vzdělávání, jak vyplynulo autorce z dlouhodobého terénního výzkumu domácího vzdělávání v ČR. Závěrečná část textu se věnuje případovým studiím rodin, vzdělávajících své děti doma. |