![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Výzkumná zpráva |
Fakulta / Pracoviště MU | |
www | zpráva - pdf |
Popis | Souhrnná zpráva seznamuje s výsledky rozsáhlého výzkumu environmentální gramotnosti, realizovaného v letech 2019-2020 v rámci projektu TAČR TITSMZP804. Cílovou skupinou výzkumu byli žáci 6., 8. a 9. ročníků základní školy a odpovídajících ročníků víceletého gymnázia. Souhrnná zpráva obsahuje zjištění týkající se jednotlivých aspektů environmentální gramotnosti (environmentální hodnoty a postoje, přesvědčení o schopnosti ovlivňovat stav životního prostředí, proenvironmentální chování, vztah k místu, postoje ke klimatické změně, environmentální vědomosti). Tyto výsledky dává do kontextu sociodemografického, edukačního (zkušenosti žáků s EVVO, výukové strategie EVVO na školách, kvalita EVVO z pohledu učitelů) a regionálního (srovnání dle krajů). Součástí zprávy je také popis vztahu mezi jednotlivými aspekty environmentální gramotnosti. |
Související projekty: |