Informace o publikaci

Školní management jako určující prvek inkluze

Logo poskytovatele
Autoři

GULOVÁ Lenka KUROWSKI Martina TRAPL František

Rok publikování 2021
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit dílčí výsledky případové studie vesnické školy, která koncem 90. let 20. století jako jedna z prvních běžných základních škol začala začleňovat žáky s nejrůznějšími typy znevýhodnění. Cílem výzkumu bylo identifikovat klíčové momenty této transformace, analyzovat způsoby a formy vedení vesnické školy a souvislost s její inkluzivní vizí. Výsledky studie naznačují, že v našem případě je pro nastavení vize školy postava ředitelky stěžejním elementem celého procesu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info