![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Výstup prezentuje výsledky empiricky zaměřené závěrečné práce. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé 1. stupně ZŠ přistupují k osobním problémům žáků. Kvalitativně orientovaný výzkum byl realizován prostřednictvím interview s učiteli a se školními psychology. Výsledky odkryly kaskádovitý model řešení žákova osobního problému, jenž zahrnuje postupné kroky, jako je skládání mozaiky, soukromý rozhovor s žákem, rozprava s rodiči a pomoc odborníka. |