![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Quid pro Quo: Making Peer Classroom Observations Mutually Beneficial
Název česky | Něco za něco: kolegiální náslechy a jak je udělat co nejefektivnější pro všechny zúčastněné |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Vyžádané přednášky |
Citace | |
Popis | Obsahem prezentace je sdílet nástroje a strategie, jak učinit kolegiální náslechy efektivní a užitečné nejen pro ty, kdo v dané hodině učí, ale i pro ty, kdo na náslech přicházejí. Zvláštní důraz je kladen na vědomý přístup k úkolu a na zajištění přenosu dobré praxe do další budoucí výuky učitele, který náslech prováděl (tzv washback effect). |