Informace o publikaci

„Normální” paradigma managementu politického marketingu. Zdroj polarizace a problémů pro demokracii?

Autoři

EIBL Otto GREGOR Miloš

Rok publikování 2024
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Kapitola se věnuje řízení politického marketingu jako možnému zdroji polarizace a problémů pro demokracii. Kriticky analyzuje, jak moderní kampaně upřednostňují cílené sdělení na úkor věcné debaty. Na příkladech z Česka a střední Evropy ukazuje, jak strategie založené na datech zesilují politické rozdíly, zvýrazňují emoční apely nad racionálními a oslabují tradiční demokratickou diskusi. Přestože tyto techniky mohou zvyšovat účast voličů, zároveň mohou narušit kvalitu politického diskurzu. Kapitola spojuje teoretická východiska s empirickými příklady a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologické nástroje s etickými principy v politické komunikaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info