Informace o publikaci

Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen.

Logo poskytovatele
Název česky Učební strategie podporují autonomní učení - i při osvojování cizích jazyků
Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Brünner Hefte für Germanistik
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova learner strategies; foreign learning and teaching; autonomy
Popis Rozvoj nových koncepcí v oblasti teorie učení, které vycházejí z konstruktivisticky orientované a kognitivní psychologie a kladou velký důraz na rozvoj autonomie žáka věnují rozvoji a nácviku učebních straegií značnou pozornost, a to i v lingvodidaktice. Příspěvek se zabývá vymezením pojmů autonomie učení a učební strategie a nastiňuje, jak nácvik učebních strategií může při osvojování cizího jazyka úspěšně přispět k samostatnosti žáka v procesu učení se jazyku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info