Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen.
Název česky | Učební strategie podporují autonomní učení - i při osvojování cizích jazyků |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2005 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Brünner Hefte für Germanistik |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | learner strategies; foreign learning and teaching; autonomy |
Popis | Rozvoj nových koncepcí v oblasti teorie učení, které vycházejí z konstruktivisticky orientované a kognitivní psychologie a kladou velký důraz na rozvoj autonomie žáka věnují rozvoji a nácviku učebních straegií značnou pozornost, a to i v lingvodidaktice. Příspěvek se zabývá vymezením pojmů autonomie učení a učební strategie a nastiňuje, jak nácvik učebních strategií může při osvojování cizího jazyka úspěšně přispět k samostatnosti žáka v procesu učení se jazyku. |
Související projekty: |