Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
Název česky | Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research |
Popis | Příspěvek představuje autonomní učení z hlediska konstruktivismu a jako vyučovací princip. Zároveň prezentuje výsledky pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění uplatňování autonomii podporujících výukových forem v cizojazyčné výuce. |
Související projekty: |