Informace o publikaci

What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities.

Logo poskytovatele
Název česky Co se počítá ve výzkumech vzdělávání? Kvantitativní a kvalitativní explanace vzdělanostních nerovností.
Autoři

JARKOVSKÁ Lucie

Rok publikování 2007
Druh Uspořádání workshopu
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Metodologický workshop pro mladé evropské vědce a vědkyně byl zaměřen na otázky kombinování kvalitativních akvantitativních přístupů ve výzkumech o vzdělanostních nerovnostech. Byly diskutovány epistemologické otázky možnosti či nemožnosti kombinování obou metod. Diskuse byly facilitovány dvěma význačnými evropskými výzkumnicemi, Francescou Gobbo (Torino University) aSin Yin Cheung (Oxford Brookes University).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info