Informace o publikaci

BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ

Autoři

KRAJÍČEK Jan KRAJÍČEK Jan

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Evropské finanční systémy 2007
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Cash Managament Cash Pooling Client Marketing Segmentation
Popis Příspěvek je zaměřen na aplikaci nových trendů v bankovním sektoru zabývajícím se komerčním bankovnictví a zejména některými specielními aplikacemi, které mají přímý dopad do tvorby nových a sofistikovaných produktů a východiska pro jejich vytváření

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies