Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom
Název česky | Využití diferencované výuky v integrované třídě |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | pupil with specific learning difficulties; teaching English; differentiated instruction. |
Popis | Diferencovaná výuka je metodou, která učitelům umožňuje organizovat učivo tak, aby každý student měl možnost těžit z výuky co možná nejvíce. Skrze techniky jako je používání stanovišť, skupin nebo tzv. učebních center je učitel schopen naplnit učební cíle zaměřené přímo na schopnosti daného studenta. Je třeba jasně identifikovat edukační cíle. Metoda je použitelná v jakékoliv třídě s celým spektrem žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Související projekty: |