
Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
Název česky | Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2007 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | JANÍKOVÁ, Věra. Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen. In Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-50. ISBN 978-80-210-4462-3. |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning |
Popis | Studie představuje dílčí výsledky empirického deskriptivního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci na vybraných českých školách vnímají svoji spoluzodpovědnost při učení se jazyku a v této souvislosti svoji pozměněnou roli vyplývají z principů autonomního učení. |
Související projekty: |