Informace o publikaci

Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?

Autoři

TOMÁŠKOVÁ Eva KAŇOVSKÁ Lucie

Rok publikování 2007
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj MM Průmyslové spektrum
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova propagation; foreign market; communication mix
Popis Podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, musí nabídnout nejen kvalitní produkt, ale musí umět také zákazníky správně oslovit a přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, který ze způsobů propagace je všeobecně nejúčinnější. Závisí to na specifických podmínkách daného trhu. V článku přibližujeme jednotlivé formy propagace, které podniky běžně užívají na zahraničních trzích, přičemž zdůrazňujeme nejnovější trendy a uvádíme doporučení vhodné k použití.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info