Informace o publikaci

Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků

Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova customer competitivensess success factors
Popis Příspěvek je zaměřen na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných ukazatelů, které se týkají vztahů podniků s jejich zákazníky a mohou v určité podobě patřit mezi faktory konkurenceschopnosti. Získaná data byla analyzována jednak v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 a dále použitím analýzy rozptylu taktéž pro tři shluky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info