Informace o publikaci

Lyrický text v komunikaci s prepubescentním čtenářem (výsledky výzkumu recepce uměleckého textu žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

Autoři

ZÍTKOVÁ Jitka

Rok publikování 2008
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek obsahuje dílčí výsledky výzkumu recepčních schopností žáků primární školy s odlišnými dispozicemi - dyslexie, mimořádné nadání, průměrná skupina. Zaměřuje se na způsob subjektivního prožitku a porozumění obraznosti u lyrických básní. Výsledky prezentuje nejprve samostatně k jednotlivým textům a poté uvádí celková zjištění o zvláštnostech recepce sledovaných skupin žáků. Výsledky výzkumu mohou poskytnout vodítko pro diferencovaný přístup k žákům s různými speciálními vzdělávacími potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info