Informace o publikaci

Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností

Autoři

GIRGLOVÁ Veronika

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Primární problematikou kapitoly je vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, tedy v běžných základních školách. Konkrétně je koncepčně zaměřen na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) u žáků s narušenou komunikační schopností. V připravovaném výzkumném šetření je předmětem analýza a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info