Informace o publikaci

Cash Management

Autoři

KRAJÍČEK Jan

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Evropské finanční systémy 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Advertising; Bank; Cash Management; Client Service
Popis Jednou z významných složek bankovnictví, která má svoje historické tradice, je především komerční bankovní – financování velkých firem a problematika, která je s tím spojené. Prolínají se zde dvě oblasti a to jak vlastní bankovní marketing, tvorba nových bankovních produktů a jejich další využití, tak současně spokojenost klientů bank. Zejména velcí klienti jsou pro banky rozhodující – jejich význam není, dám pouze jejich velikosti, ale současně i množství dalších klientů, kteří jsou na ně navázáni, ať se jedná o drobné klienty a stejně tak i o firemní klientelu. Jednou z možností jak získat a udržet si zejména velké klienty je Cash Managament – řízení finančních toku, které je důležitou součásti řízení podniku, municipality. Pro banky je to možnost jak získat klienta a nabídnout mu další produkty, určené pro komplexní řešení řízení finančních toků. Nemusí se jednat o nové produkty, ale rozhodující je jejich skladba a nabídka banky klientovi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info