Informace o publikaci

Does the Waning Effect of Parental SES in Educational Transition Models Result from Increasing Measurement Error?

Název česky Je klesající efekt SES na vzdělanostní tranzice důsledkem rostoucí chyby měření?
Autoři

KREIDL Martin BUIS Maarten

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace KREIDL, Martin a Maarten BUIS. Does the Waning Effect of Parental SES in Educational Transition Models Result from Increasing Measurement Error? In Konference “Opportunity, Meritocracy, and Changing Patterns of Social Inequality” Mezinárodní sociologické asociace, University of Iowa, Iowa City, USA, 9.-12. srpna 2011. 2011.
Popis Text testuje hypotézu, že klesající efekt SES rodičů napříč vzdělanostními tranzicemi vyplývá z rostoucí chyby měření.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info

K vyhodnocování tohoto webu a k personalizaci obsahu a reklam používáme soubory cookies. Když klikněte na „přijmout cookies", poskytnete nám souhlas k jejich uložení, správě a analýze. Upravit možnosti

Jen nezbytné Přijmout cookies