
Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | BOČKOVÁ, Barbora a Nikola SMETANOVÁ. Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. In Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Age Groups and Disabilities. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 137-146, 9 s. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Popis | V kapitole jsou prezentovány výsledky dílčího výzkumného šetření, zaměřeného na problematiku narušené komunikační schopnosti žáků běžných základních škol. Výzkum byl realizován ve spolupráci s učiteli základních škol v kraji Vysočina, analyzován byl výskyt narušené komunikační schopnosti i možnosti integrace a podpory žáků s těmito obtížemi. |
Související projekty: |