![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu. |