Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Hodnotící kritéria přednesu žáků s vývojovými poruchami učení a chování
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kapitola prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu, který se zaměřuje na vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení a chování v oblasti literární komunikace. V návaznosti na příspěvky, jež v předchozích letech výzkumu posoudily vliv přednesu na jazykovou kultivaci těchto žáků a ukázaly možnosti práce s nimi v inkluzivní škole, autor sleduje dosud opomíjené téma hodnocení přednesu. Využívá svých vlastních zkušeností z lektorování soutěží v uměleckém přednesu a výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jenž byl proveden mezi učiteli v Jihomoravském a Zlínském kraji. Kapitola nejprve přibližuje kritéria hodnocení uměleckého přednesu obecně, poté s přihlédnutím k žákům s vývojovými poruchami učení a chování. |
Související projekty: |