Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks
Název česky | Využití diskursivní analýzy v procesu evaluace učebnic dějepisu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Local, National and Transnational Identities in Textbooks and Educational Media |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | discourse; discourse analysis; evaluation; history textbook |
Popis | Obsah textu nás seznamuje s možnostmi využití diskursivní analýzy jako výzkumné metody v rámci kvalitativního výzkumu. Práce se zaměřuje na téma evaluace učebnic dějepisu pro žáky ZŠ. Cílem je zmapovat možnosti diskursivní analýzy jako verifikačního nástroje pro zjišťování didaktické efektivity učebnic dějepisu v souvislosti s formováním hodnot a postojů žáků základních škol. |
Související projekty: |