Project information
Proměny mediální reprezentace agendy EU v českých parlamentních volbách: místo pro euroskepsi, nebo eurooptimismus?
(EUMediaAgenda_CzechGeneralElectionCampaigns)
- Project Identification
- MUNI/A/0798/2011
- Project Period
- 1/2012 - 12/2012
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
- Faculty of Social Studies
Cílem předkládaného projektu je realizace výzkumu sledujícího mechanismy mediální reprezentace „evropské agendy“, respektive problematiky týkající se sociálních, politických a kulturních otázek, které reflektují život v členských zemích EU. Cílem je zachytit proměnu tohoto předvolebního subdiskurzu ve třech posledních volebních kampaních, přičemž důraz je kladen především na jejich horkou fázi (závěrečné tři týdny). Design výzkumu je konstruován s akcentem na propojení metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu, kdy budou zkoumaná data podrobena jak obsahové, tak diskurzivní analýze, a to s cílem získat stabilní i významově subtilní bázi pro interpretaci.
Publications
Total number of publications: 2
2014
-
Between Europeanization and De-Europeanization: A Comparative Content Analysis of the Pre-election Presentation of the EU Agenda in the Czech Quality Press
Communications: The European Journal of Communication Research, year: 2014, volume: 39, edition: 4, DOI
2012
-
Transformations of the EU Agenda in the Pre-Election Czech Press: A Comparative Content and Discourse Analysis
Year: 2012, type: Appeared in Conference without Proceedings