Project information
Mezinárodní marketing a propagace MU v zahraničí

Project Identification
ROZV/11/2015
Project Period
1/2015 - 12/2015
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
MU Faculty or unit
Centre for International Cooperation

Masarykova univerzita se během posledních dvaceti let plně zapojila do mezinárodní spolupráce v evropském i globálním měřítku a i v nadcházejícím období jsou aktivity spadající do oblasti internacionalizace nadále prioritní oblastí. Univerzita se stala vyhledávanou destinací pro studenty ze Slovenska či některých jiných zemí střední a východní Evropy, nicméně cílem univerzity je posilovat svou mezinárodní konkurenceschopnost a atraktivitu i za hranice těchto států, především na některých globálně populárních teritoriích (např. Vietnam, Malajsie, Brazílie, Ukrajina, Rusko resp. tzv.“emerging countries“), s cílem v době nadcházejícího demografického poklesu udržet stávající počty studentů i vysokou selektivitu při přijímání a současně zvýšit internacionalizaci vnitřního prostředí univerzity.
Aktuálně tedy výrazně sílí potřeba systematické a cílené prezentace MU s orientací na „nové“ regiony s výrazným potenciálem pro získávání nových studentů, a to jak formou přímé (např. formou účasti na vzdělávacích veletrzích, apod.), tak nepřímé (spolupráce s agenty, partnery, inzerce atd.) prezentace.
Projekt se zaměřuje na marketingové a propagační aktivity vedoucí ke zvýšení prestiže a atraktivity MU v zahraničí, a to zejména s cílem získávání kvalitních zahraničních studentů, jak do českých programů, tak zejména do placených programů MU v cizích jazycích, a to na všech třech úrovních: bakalářské, magisterské i doktorské.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info