Project information
Metodologický trénink studujících v doktorských programech zaměřujících se na výzkum jinakosti ve vzdělávání, speciálně vzdělávacích potřeb a inkluze

Procesy směřující k rozvoji inkluzivního prostředí ve školách, školských zařízeních, sociálních službách i společnosti, se snaží ve svých výzkumech reflektovat a interpretovat studující DSP na Pedagogické fakultě MU. Širokou škálu pohledů na tuto problematiku představí studující na konferenci „Jinakost, inkluze a speciálně vzdělávací potřeby 2024“ více jak dvě desítky účastníků z řad studujících v DSP. Základní otázky, které si pro rok 2024 klademe: Jakým způsobem je reflektováno téma jinakosti na základních školách? Co pomáhá rozvoji školní a sociální inkluze v ČR? Které výzkumné strategie se při výzkumu jinakosti, inkluzivního a speciálního vzdělávání jeví jako nejvhodnější? Jakým způsobem jsou výsledky výzkumných šetření interpretovány a aplikovány v pedagogické praxi? Stejně jako v loňském roce bude zejména pro studující v nižších ročnících uspořádáno metodologické soustředění, které jim pomůže zorientovat se v různých možnostech sociálně vědního výzkumu. Dále proběhnou kratší praktické workshopy, které budou zaměřeny na analýzu kvalitativních a kvantitativních dat a na rozvoj prezentačních dovedností studujících.

Publications

Total number of publications: 7


You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info

By clicking “Accept Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. Cookie Settings

Necessary Only Accept Cookies